יום חמישי, 13 באוגוסט 2015

טכנאי מחשבים מוסמך

מחפשים טכנאי מחשבים מוסמך:
בשביל מרבית האנשים המחשב הוא חפץ מאוד חשוב על כן כשמסתכלים על טכנאי מחשבים צריך קודם כל לבדוק אם הוא טכנאי מחשבים הוא טוב, ברור שכדי גם לבדוק אם ניסיונות העבר שלו רבים עוד דבר תראו עד כמה הטכנאי הזה אמין כי חפץ מאוד חשוב לכם אצלו כעת שמצאתם לכם את הטכנאי התקשרו אליו כדי לקבל רושם דברו על זמן ההגעה האפשרי למקום וכמובן שבררו מחירים קודם.
 
איך מתקנים מחשב במקרה שבו התוכנה נפגעה?:
ראשית כמו שכולנו יודעים וירוסים, טרולים ועוד כאלה עם שמות מפחידים רוצים לפגוע במחשב שלנו, שלא בדומה לתחילת דרכם כשהוירוסים לא יכלו להגיע לתוכנה אשר הייתה נמצאת כל כונן קשיח מחוץ למחשב, הם היו יותר שמורים מאשר עכשיו כיום החשיפה מסכנת כל מחשב, הואיל וכך תיקון של מחשב לא עוזר רק כאשר המחשב כבר נפגע אך  גם לצורך מניעה, כל מי שנמצא זמן רב עם המחשה הנייד שלו יודעים עד כמה המחשב הוא פריט חשוב בחיי היום יום אי לזאת, כדי לבדוק אם המחשב מוגן לפני כן.
 
שמירה על מחשב מוגן
אלף כדי לשמור על השקט הנפשי השאירו את המחשב בקרבת אזורכם ורחוק מידיים לא בטוחות דבר נוסף ישנם עוד דרכים לשמור על המחשב מוגן תוך צימצום הוצאות וגרימה לנזק מינימלי:
שימוש בתיק אשר נושא את המחשב - במעבר בין מקומות, לרוב, המחשב הנייד שלנו מקבל "מכות", בנוסף לכך המחשב הנייד חשוף לשמש היוקדת עוד דבר שהתיק אשר נושא את המחשב מונע, יתר על כן כדי גם להתקין תוכנה אשר מגנה על המחשב התקנת התוכנה גורמת לכך שלא יחדרו וירוסים למינהם ושומרת על המחשב כל טכנאי המומחה למחשבים ניידים יכול להתקין את התוכנת ההגנה הזו.

נשבר לכם המסך של המחשב הנייד?
אכן זה לא נעים אבל צריך לדעת גם איפה לתקן את המסך של המחשב הנייד,חשוב מאוד לתת את המחשב במקום אשר,יחליף לנו את המסך השבור של המחשב הנייד,במסך איכותי ולחבר את המחשב ולהביא אותו למצב הקודם,לכן כאשר נשבר לכם מסך למחשב נייד,אצלנו במעבדה יחליפו לכם את המסך השבור במקצועיות במהירות,וכמובן הכי חשוב אמינות.
 
איך בוחרים מחשב נייד חדש:
קודם כל בחירת המחשב הנייד הטוב עבורך היא בחירה מאוד חשובה לכן דבר ראשון יש לבנות את המחשב ע"פ ורכי הלקוח זהו השלב החשוב ביותר מפני שאם הלקוח לא יהיה מרוצה בסופו של דבר מהמחשב העבודה הקשה שעשה תיהיה לשוא עקב כך כדי לכולם לשבת עם עצמם ועשות חושבים לגבי הפרטים החשובים להם וכמובן שיש פרטים בהם הוא לא מבין כמו למשל איזה כרטיס מסך יותר טוב? או מה צריך להיות גודל המעבד?, וכאן אנחנו נעזור לו.

לאור כל הכתוב: המחשב הנייד שלנו הוא החפץ החשוב לנו מכל עקב כך כמו שכבר אמרנו בחירת הטכנאי צריכה להיות בחירה טובה מעבר לזה, לבדוק מלכתחילה שהמחשב יותר מוגן וברור שאם אין לכם מחשב נייד ההמלצה שלי לכם ביחרו בתבונה, העזרו במה שכתבנו למעלה, יתר על כן, כמו שהצגנו כבר למעלה רצוי לעשות קודם רשימה של צרכים אישיים ובהצלחה.
הפייסבוק שלנו:https://www.facebook.com/pc.remez

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה