יום ראשון, 22 בנובמבר 2015

צליל עסקי המפתח לעסק שלך

מה זה צליל עסקי?

עבור רוב העסקים ערןץ התקשורת העיקרי עם הלקוחות הוא הטלפון / טלפון נייד.
צליל ההמתנה הוא הדבר הראשון שהמתקשר שומע עוד לפני שהוא מקבל מענה בבית העסק
ובמקום צליל שקט וצפצופים ניתן להשמיע ללקוחות צליל המתנה עסקי המורכב ממוסיקת רקע נעימה וקריינות מקצועית המכילה תוכן שיווקי, תדמיתי ורלוונטי ללקוחות.
כיום ניתן להחליף את צליל ההמתנה הרגיל בצליל המתנה עסקי מיתוגי ובכך לנצל חלון הזדמנות חשוב שבאמצעותו
הלקוח ידע לאיזה עסק הוא הגיע, יקבל אינפורמציה רלוונטית אודות העסק ויקשיב לכל דבר שבעל העסק רוצה לשדר ללקוחות.

הצליל העסקי הוא הפיתרון האולטימטיבי לניצול ההזדמנות ומיצוי "הזמן המת" בו לקוח ממתין למענה בבית העסק אליו הוא מתקשר
זמן ההמתנה למענה בטלפון לא מותיר ברירה למתקשר אלא להקשיב  לתוכן המושמע לו
בניגוד לפרסומות רדיו או פרסומות טלויזיה בהן יש לו אפשרות להעביר ערוץ בכל זמן נתון.
כך ניתן להשתמש בצליל ההמתנה בחוכמה ולמצות את הפוטנציאל הרב הגלום בו.

 קצת עובדות על צליל עסקי:

30% מהלקוחות רוכשים מוצר או שירות נוסף כתוצאה מחשיפה לשירותים ומוצרים שהם שמעו בצליל ההמתנה העסקי
ובכך הגדלת ההכנסות בעסק הוא עוד יתרון, אולי הכי חשוב, שתורם משמעותית לבית העסק.
כך לדוגמא בחברות הסלולר הגדולות כאשר אנו מתקשרים לקבל שירות, בזמן ההמתנה מוצעים לנו שירותים ומבצעים חדשים 
שבהרבה מקרים טובים ורלוונטים לנו - דוגמא חיה לכך שצליל המתנה שיווקי באמת עובד על בסיס יומי.

הצליל העסקי  מפחית ב-66% את הניתוקים של לקוחות ממתינים בטלפון.
במקום להמתין לצליל המתנה שקט, הלקוח שומע מידע רלוונטי שתופס את צומת ליבו,
מעניין אותו ובכך ההמתנה נעימה יותר ואורכת יותר זמן
מה שמפחית משמעותית את אחוז נטישת הלקוחות הממתינים בטלפון.

בן אדם ממוצע מבלה 100 שעות בשנה בהמתנה לטלפון ,
 90% מהמתקשרים מעדיפים לשמוע צליל עסקי (מוסיקה ומידע ) מאשר שקט.
ללא מוסיקה או אינפורמציה בזמן ההמתנה 75% ינתקו את השיחה מהר יותר ו-35% לא יתקשרו שוב.

שידרוג התדמית העסקית הוא עוד אחד מיתרונותיו החשובים של הצליל העסקי
עסק בעל צליל עסקי בטלפון נתפס ברצינות בעיני הלקוח ומהווה יתרון ביחס לעסקים אחרים שאין להם צליל המתנה עסקי.
הצליל העסקי ממתג ומייחד את העסק, ובכך משפר משמעותית את התדמית העסקית שלו.

רוצים לעשות צליל עסקי לעסק שלכם?
אתם מוזמנים ליצור קשר או דרך אתר האינרטנט שלנו:http://www.smartone.co.il/
או דרך דף הפייסבוק שלנו:https://www.facebook.com/smartone4biz

תגובה 1:

  1. יש לכם עסק?
    מה הלקוח שומע כאשר הוא מחייג לטלפון שלכם?
    אם הוא לא שומע צליל עסקי בזמן שהוא ממתין,זה כבר לא טוב כאשר הלקוח מתקשר,והוא שומע שיש לכם צליל עסקי פה מתחיל תהליך המכירה,
    הלקוח כבר יודע לאן הוא התקשר,ומקשיב לשירותים שהעסק נותן.
    אם אין לך צליל עסקי עשה עוד היום.
    http://www.smartone.co.il/

    השבמחק