יום ראשון, 11 בספטמבר 2016

פורטל באר יעקב

פורטל באר יעקב

באר יעקב הינה עיר שעוברת פיתוח גדול מאוד בשנים האחרונות,עד לפני מספר שנים העיר לא הייתה מוכרת ועכשיו,היא אחת הערים הנחשקות באזור המרכז,עם פיתוח של בניה מתקדמת,בתי ספר,גני ילדים,קניון שבהקמה ועוד מגוון מייזמים שמקדמים את העיר והופכים אותה למקום נחשק,לכן החלטנו להשיק את פורטל באר יעקב,למצוא את כל מה שמעניין במקום אחד מרוכז,אצלנו בפורטל תקבלו את כל החדשות החמות ביותר ישר מהתנור,כל מה שקורה בעיר יופיע אצלנו בפורטל באר יעקב,כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתעדכן בדף הפייסבוק שלנו או באתר,וככה אתם תהיו מעודכנים כל הזמן מה קורה בבאר יעקב.

מה עוד יש בפורטל באר יעקב חוץ מעדכונים על מה שקורה בעיר?

בפורטל באר יעקב,אפשר למצוא את כל העסקים שיש בבאר יעקב,מהיום אתם מחפשים בעל מקצוע בבאר יעקב,אתם יכולים למצוא אותו בפורטל שלנו,לדעת מה שעות הפעילות של העסק,היכן הוא ממוקם,ואפילו אפשר למצוא טלפון ליצור קשר עם בעל העסק,פורטל באר יעקב נוצר על מנת להקל על תושבי באר יעקב,ולתת מענה לכל תושבי באר יעקב.

האם פירסום העסק בפורטל באר יעקב עולה כסף?

פרסום העסק בפורטל באר יעקב הוא חינם וללא עלות,הפרסום החינמי הוא הפרסום הבסיסי והוא נותן אינפורמציה שם העסק ומספר טלפון,אם ברצונכם לפרסם את העסק שלכם על גבי באנר באתר,זה בתשלום יש מגוון חבילות פרסום בתשלום שמציאים שיווק לעסק שלכם בפורטל באר יעקב.

האם אפשר לקבל עידכונים אוטומטים בפורטל של באר יעקב?

התשובה היא כמובן אפשר לקבל עידכונים און ליין בדף הפייסבוק שלנו כל מה שאתם צריכים לעשות זה לעשות לנו לייק בכתובת https://www.facebook.com/portal.byc/ ואתם מקבלים עידכונים און ליין,על כל מה שקורה בבאר יעקב,כדאי לכם להשאר מעודכנים כל הזמן,כי אנחנו בפורטל באר יעקב מעלים כל יום וכל הזמן דברים חדשים ומסקרנים על העיר באר יעקב.

תגובה 1:

  1. המקום שבו אפשר למצוא הכל על באר יעקב,החל ממקומות בילוי,איפה הכי כדאי לעשות קניות בתי עסק בעיר ועוד מגוון גדול של מידע רק בפורטל של באר יעקב

    השבמחק