יום ראשון, 25 בפברואר 2018

חנות פרחים בראשון לציון

משתלה היא בעצם מקום לגידול צמחים אשר מנותקים מהקרקע . החל מרבייה וזרעים אשר מיועדים לעץ או שיח ועד למצב של שורש לשתילה . משתלות רבות מתמחות בסוגי פרחים רבים ,ברוב המשתלות ניתן לקנות אביזרי נוי (אבנים ,סלעים ,חיפויים שונים, עציצים ועוד ) על מנת לשדרג את הגינה שלנו ואף לקבל ייעוץ לגננות . ישנן משתלות שאינן מגדלות בעצמם את הצמחים , אלא משווקות אותן ישירות לצרכן ומייבאות פרחים מיובאים או שנקנים על ידם וישנם משתלות שמגדלות בעצמם . בדרך כלל במשתלות אשר מגדלות את הפרחים בעצמן ישנו מעקב מחמיר על הזנים השונים שלא יתערבבו בזנים אחרים כדי לשמור על זן הצמח . המשתלות מתמחות גם בהדברת הצמחים וכך אינן מזיקות לו בדרך כימית אלא בדרך טובה וללא חומרים מסוכנים . משתלה טובה היא משתלה שבנויה עם חלוקה למינים השונים של הצומח ומשקה אווירה נקייה ומטופחת לאורחיה ושיש בה הדרכה לכל לקוח על סוגי הצמחים השונים הזמן המתאים לשתילת כל צמח ,צורכי התאורה והשמש לכל צמח וצריכת המים הספציפית הדרושה . המשלות השכיחות בישראל הן המשתלות לגידולי ירקות ומוכרות את הסחורה לחקלאים אשר עובדים בשטח ,לרוב גידול של צמחים אלו נעשו בתוך מגש עשוי קלקר .
איך מתבצע גידול השתילים במשתלות בראשון לציון ?
גידול השתילים מתחיל במכונת זריעה מיוחדת אשר עוברים בה מגשים והיא מכניסה את הזרעים לתוכה ובעצם פה מתחיל תהליך הזריעה .לאחר מכן מגשים אלו עוברים לחדר נביטה , מוכנסים לתוך הזרעים את התאים הרצויים ובו זמנית מכסים אותם בחול . לאחר מספר הימים מתחילים לבצבץ הזרעים . יש לציין שזמן הגידול שונה בחדרי הנביטה ,לאחר מספר ימים מוצאים המגשים ונפרשים בחממות הגידול אשר מנותקות מהקרקע ומתחיל תהליך מעקב לאחר הזריעה . במשך כל התהליך מתבצע פיקוח על חדרי הנביטה ,פרישה בחממות ,הטיפול עובר לאגרונום וריסוס ועוד ,דשן והוראות על מתן מים .
כיצד נדע באיזה חנות פרחים בראשון לציון ?
משתלה טובה היא משתלה שיש בה יצע רב להציע ללקוחות שלה . משתלה אשר בנויה עם חלוקה למינים השונים של הצומח ומציע שלל צמחייה עשירה ומגוונת אשר משרה רוגע ואווירה נקייה ומטופחת לקהל לקוחותיה ונותנת מענה לצרכים הבסיסיים ביותר . באמצעות גנן מנוסה אשר ידאג להדריך את הלקוחות ולהסביר על סוגי הצמחים השונים , הזמן המתאים לשתילת כל צמח ,איזה תאורה תתאים למין הצמח וצריכת המים הדרושה ומתי להשקות אותו .כמו כן חשוב לבדוק ביקורות אשר ניתן לקבל מחברים ,משפחה ,מכרים בעבודה ,ואפילו באינטרנט . חשוב לבדוק ביקורות על המשתלה על מנת לרכוש שתילים איכותיים שיחזיקו שנים רבות ולעשות סקר שוק ולבחור במשתלה במחירים נוחים לכיס .
מה כדאי לקחת בחשבון כאשר אנחנו בוחרים במשתלות בראשון לציון ?

הרבה מאד אנשים חולמים שתהיה להם גינה יפה ודקורטיבית . וכל בוקר להתעורר לגינה ירוקה ושופעת ירוק וצבעים יפים . לא כולם יודעים כיצד להתחיל את התהליך והרוב מתייאשים באמצע התהליך . אפשר בהחלט להקים את הגינה שתמיד חלמתם עליה . חשוב שלגינה תהיה גישה לשמש ולאור וקרקע פורייה ומתאימה , חשוב לתכנן היטב את מבנה הגינה ואת מערך ההשקיה ואת הניקוז על מנת שהתהליך יצליח . חשוב מראש לתכנן את התקציב שלנו על מנת להימנע מהוצאות מיותרות ולבחור את סוג הצמחייה אשר עונה על הדרישות שלנו ואשר אותה נשתול בגינתנו . אלו עצים נרצה לשתול והכל בהתאם ליכולת הכלכלית ,הפיזית והתנאים שמציע השטח . חשוב שהמשתלה מימנה אנו רוכשים את הצמחים תהיה איכותית ובעלת ביקורות איכותיות לא פחות ואנשי מקצוע אשר יודעים כיצד להדריך אותנו בתהליך ולסייע לנו .
לעוד פרטים ניתן להיכנס ללינק הבא: http://hasahlav.com/hebrew-----%D7%96%D7%A8%D7%99_%D7%A4%D7%A8%D7%97%D7%99%D7%9D.html

 משתלת פרחים


תגובה 1: